有錢人想的跟你不一樣這本書裡,作者「T.Harv Eker」提出來了16條致富宣言,只要每天大聲讀一次,你離致富的腳步將會明顯的進一大步,順便將原文英文版「Secrets of the illionaire Mind列出來,幫助你一邊致富又可以學習到好的正向英文句,讓生命磁場變的更不同!

 

Place your hand on your heart and say the following declarations…


“My inner world creates my outer world.”


“ What I heard about money isn’t necessarily true. I choose to adopt new ways of thinking that support my happiness and success.”
我所聽到的關於金錢的看法,不見得都是真實的。我要選擇新的思考方式,讓它幫助我得到快樂和成功。

 

“What I modeled around money was their way. I choose my way.”
我仔細觀察我的想法,而且只接受使我更有力量的那些想法

“ I release my nonsupportive money experiences from the past and create a
new and rich future.”
我要放開我以前那些沒有正面意義的金錢經驗,我要創造新的富裕的未來

“I observe my thoughts and entertain only those that empower me.”
我仔細觀察我的想法, 而且只接受使我更有力量的那些想法


“I create the exact level of my financial success!”
我創造自己的理財等級!


“My goal is to become a millionaire and more!”
我的目標是變成千萬富翁以上!


“I commit to being rich.”
我致力於變得富有!


“I think big! I choose to help thousands and thousands of people!”
我想要玩大的!我選擇去幫助成千上萬的人!


“I promote my value to others with passion and enthusiasm.”
我用熱情和熱忱向別人推銷我的價值

“ I am an excellent receiver. I am open and willing to receive massive amounts of money into my life.”
我是很棒的接受者。我很開放,而且樂意接受很多很多的錢進入我生命中。


“I choose to get paid based on my results.”
我要根據我的表現結果來獲得酬勞。


“I always think ‘both.’ ”
我永遠都想兩個都要!


“I focus on building my net worth!”
我專注於建立我的淨值


“I am an excellent money manager.”
我是管錢高手!


“My money works hard for me and makes me more and more money.”
我的錢為我努力工作,幫我賺更多更多的錢

“I am committed to constantly learning and growing.”
我致力於持續學習和成長!


Touch your head and say… “I have a millionaire mind!”

 

請支持正版 中文書 英文原版書

 

延伸閱讀:

想看更多兒童英文書推薦: 請到 - 常用英文Blog國中、小學必讀英文書推薦

  延伸關鍵字:

   背單字的方法 、快速矯正英文發音、-簡單英文歌常用的兒童英文學習網站

 

arrow
arrow

    常用英文 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()